Fitnesstips

Om thuis te doen: Cinthia Fernández’s trainingsroutine voor benen, billen en armen van staal

30views

Het model en tv-panellid deelt haar kennis met haar volgers en motiveert hen om zich goed te gedragen.

Tussen de vele verantwoordelijkheden en taken die Cinthia Fernández in haar routine heeft, is er één die ze voor geen goud opgeeft en dat is trainen.

Het tv-panellid is een van de meest invloedrijke persoonlijkheden op het gebied van fitness. Cinthia Fernandez is al vele jaren een geweldige trainer en verspilt geen tijd om haar kennis te delen met haar volgers.

Cinthia Fernandez weet dat het belangrijk is om gezond te eten en te rusten, daarom herinnert ze haar volgers eraan dat dit cruciaal is om resultaten te zien voordat ze een fitnessroutine promoot. Via haar Instagram stories leerde ze hoe je een van de meest gewilde routines doet als je wilt afvallen.

De cosmetica-zakenvrouw verzekerde dat met het beoefenen van deze oefeningen plus een uitgebalanceerd dieet en een formidabele rust, de doelen op tijd en in vorm bereikt zullen worden. Cinthia Fernández onthulde dat de eerste oefening het dode gewicht is. Je moet drie sets uitvoeren met een uitdagend gewicht, daarna moet je doorgaan met heup- en hielheffen om de bilspieren meer en beter te laten werken.

Om vet te verbranden raadt Cinthia Fernandez aan door te gaan met burpees, push-ups en de complexiteit van de oefeningen te verhogen met lunges waaraan je gewicht kunt toevoegen of niet, het belangrijkste is dat je niet moe wordt omdat je deze oefeningen opnieuw moet doen.

De volgende oefening zijn squats op de grond. Op aanraden van Cinthia Fernandez is het ideaal om geen gewicht toe te voegen of hooguit een elastiek te gebruiken, omdat de herhalingen zo veel zijn dat je al bij de eerste ronde moe kunt worden.

Om deze totaal efficiënte en effectieve routine af te ronden die je elke dag kunt herhalen om vet te verbranden, doe je 150 bergbeklimmingen, de meest uitdagende crunches die je kunt vinden als je aan cardiotraining doet.

Nu iets met armen
Voor een complete workout raadt Cinthia Fernandez aan om altijd rekening te houden met het bovenlichaam, daarvoor en nadat je elke spier in het lichaam in werking hebt gezet, raadt ze aan om halters te gebruiken en laterale en frontale vluchten te doen, op die manier werk je meer en beter aan de schouders.

Drie sets van 12 tot 15 herhalingen van elke oefening is genoeg zolang je kunt werken met een gewicht waarmee je elke oefening kunt afmaken. Voeg military presses toe en vergeet niet dat je schijven, halters of een halter kunt gebruiken.

Leave a Response